Shop Mobile More Submit  Join Login
Half Term Break by xX-Mr-No-Name-Xx Half Term Break by xX-Mr-No-Name-Xx
This is actually an old picture I made a while ago. I was saving it for when :iconscraticus: released his rave mix for YouTube. The mix can be found here: www.youtube.com/watch?v=O69u72…

There's also a version where Cheerilee's wearing the pimp hat from Secret of My Excess, and there's a cane leaning on the desk, but unfortunately, I have lost that one in a hard drive crash..

Enjoy!

Edit: This is on EqD apparently! Awesome! Thanks goes out to those who sent it in, as usual!

Based on characters from MLP Hasbro
Add a Comment:
 
:iconfacelesssoles:
FacelessSoles Featured By Owner Dec 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
Is she listering something like this? www.youtube.com/watch?v=nsJ6Hg…
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Dec 22, 2013  Student Digital Artist
I, uh.. rather doubt that. 
Reply
:iconjackcampbell123:
jackcampbell123 Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist Artist
that's what my teacher does too. lol :P
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Nov 28, 2012  Student Digital Artist
Haha, that's awesome!
Reply
:iconmechaknucklesa3:
MechaKnucklesA3 Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist General Artist
Ah, Half Term. Great time to chillax! :D
Excellent job! :XD:
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Oct 29, 2012  Student Digital Artist
Yes, that, it is, lol. Thank you! :iconcolon3plz:
Reply
:iconcheezsnax:
CheezSnax Featured By Owner Aug 8, 2012
Pinkie was here =D
Might the same break that is shown in Pinkie's Smile song.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Aug 8, 2012  Student Digital Artist
Eeeyup, lol.
Haha, quite possibly! ;)
Reply
:iconthe-sanrio-fanboy:
The-Sanrio-fanboy Featured By Owner Jul 8, 2012
This is what she does in her spare time after class.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jul 8, 2012  Student Digital Artist
Hah! I wouldn't doubt that! She seems like a pretty chill pony.
Reply
:icondrzurnphd:
DrZurnPhD Featured By Owner Jun 27, 2012  Student General Artist
This reminds me so much of my Study Hall, advisor.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 27, 2012  Student Digital Artist
Hah! My study hall adviser was pretty chill, too.
Reply
:icondtlol:
dtlol Featured By Owner Jun 22, 2012
Easily my fave Cheerilee pic now. Great job.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 22, 2012  Student Digital Artist
Haha, awesome. I'm happy you like it, and thanks!
:icononiononionplz:
Reply
:iconklice:
Klice Featured By Owner Jun 9, 2012
Ahaha, awesome ! I love it :D
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 9, 2012  Student Digital Artist
Hehe, thanks! :)
Reply
:iconpyrobug0:
Pyrobug0 Featured By Owner Jun 5, 2012
I approve of this.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 5, 2012  Student Digital Artist
Haha, I'm glad you approve! :D
Reply
:iconpilot231:
Pilot231 Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Writer
So THAT'S what she's doing behind the scenes.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
Aaaw, yeeah! Chillin' like a villian! :D
Reply
:iconvree:
vree Featured By Owner Jun 4, 2012
Reminds me of the poster for "Bad Teacher".

In reality teachers are really busy during summer break though, aren't they? They have to make schedules and stuff...
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
Ah, yeah.. it does a bit, now that you mention it.

I wouldn't know, actually. I'm not a teacher, lol. ^^;
Reply
:iconraymansnumberonefan:
RaymansNumberOneFan Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Writer
Apple = squirrel + ruler
... what?
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
Yep.. the explanation is here: [link]
Reply
:iconkalthesuperior:
Kalthesuperior Featured By Owner Jun 4, 2012  Hobbyist General Artist
The truth must be revealed.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
And what would be that truth be? o:
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
would that truth* Whoops! Fixed.
Reply
:iconhelsaabi:
Helsaabi Featured By Owner Jun 4, 2012
Ruler+Squirrel = Apple? XD
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
Hehe.. yeah. ^^ If you want to know the story, you can check it out here: [link]
Reply
:iconhelsaabi:
Helsaabi Featured By Owner Jun 18, 2012
:D ah i see
Reply
:iconblackcatxel:
BlackCatXel Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Artist
lol yeah sounds about right XD
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
:D
Reply
:iconkillerpanzer:
killerpanzer Featured By Owner Jun 3, 2012
she must have made tenure
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Hehe, well, I sure hope so!
Reply
:icondejiko07:
DeJiKo07 Featured By Owner Jun 3, 2012
Cheerilee is the best pony!
She could teach fillies and colts arithmetic, algebra, antidisestablishmentarianism (one of the longest words), trig, calc, and grammar....... and listen to 80s musics on an 80s boombox!!




Also, did I see a 'Pinkie is here' on the blackboard?
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Yeah! She certainly likes to touch up on as many topics as possible, it seems.. all while listening to some rad music.


Technically, it's "Pinkie was here," but yes, you saw what you saw, lol.
Reply
:icons-word:
s-word Featured By Owner Jun 3, 2012
Would love to see the version with the hat!
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Mmm.. yes, but that one, I feel, has to remain exclusive. Sorry.
Reply
:iconspino495:
SPINO495 Featured By Owner Jun 3, 2012
Love this "oldie", why must you tease us so...now someones going to photoshop terribly !
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Thanks a lot! Hehe, well, I suppose that's the price to pay for teasing, eh?
Reply
:iconurfisch:
Urfisch Featured By Owner Jun 3, 2012
Your great work lured me to "School Daze". Many thanks
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Haha, thanks, and you're welcome! :P
Reply
:iconthe-dark-lord-link:
The-Dark-Lord-Link Featured By Owner Jun 2, 2012  Hobbyist Writer
:clap:
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
:bow:
Reply
:iconzachman23:
zachman23 Featured By Owner Jun 2, 2012
Me: Uhh, Ms. Cheerilee? Where's the class? It's only 11:30.

Ms. Cheerilee: Let em out. Had to catch up on my chillin'.

Me: But, you ha-

Cheerilee: YOU AIN'T GON LET MISSY LEE CHILL *pulls out glock*
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Cheerilee needs her chill time, maaan! D:
Reply
:iconfrosty35:
Frosty35 Featured By Owner Jun 2, 2012
Oh Cheerilee, this is why you're my favorite.
Reply
:iconeugbob:
Eugbob Featured By Owner Jun 2, 2012
I don't know why but this somehow reminds me of my History teacher who plays lovely jazz music in the background when the class is doing worksheets or catching up on assignments.
Reply
:iconxx-mr-no-name-xx:
xX-Mr-No-Name-Xx Featured By Owner Jun 2, 2012  Student Digital Artist
Mmm.. he or she sounds like an awesome teacher!
Reply
:icongreyamoon:
greyamoon Featured By Owner Jun 2, 2012
Like a BOSS!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 1, 2012
Image Size
767 KB
Resolution
1907×1192
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,060
Favourites
439 (who?)
Comments
124
Downloads
412
×